תקנון ביטולים והחזרות

הוראות כלליות

  1. בסיס משפטי: תקנון זה מבוסס על הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 והתקנות שהותקנו על פיו.
  2. חלות התקנון: הוראות תקנון זה חלות על כל רכישה המתבצעת באתר האינטרנט ומהוות את הבסיס המשפטי לכל דיון בנוגע לביטולים והחזרות.
  3. הסכמה לתנאים: ביצוע רכישה באתר מהווה הסכמה מלאה לתנאי תקנון זה.

זכות הביטול

תנאים לביטול עסקה

  1. זכות ביטול כללית: הלקוח רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
  2. אופן הביטול: ביטול של עסקה יעשה בכתב בלבד באמצעות:
    • דואר אלקטרוני ישירות לחברה
    • טופס יצירת קשר באתר
    • על הלקוח מוטלת החובה לוודא את קבלת הודעת הביטול
  3. אי הכרה בביטול טלפוני: ביטול לא יוכר על סמך שיחת טלפון או הבטחה של נציג, אלא באישור קבלת הדואר האלקטרוני בלבד.

מוצרים שלא ניתן לבטלם

  1. מוצרים אישיים: לא ניתן לבטל עסקה עבור מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוח או על פי מידות מיוחדות.
  2. מוצרים שנפתחו: מוצר שהורכב בבית הלקוח, מוצר שנפתחה אריزתו המקורית או שקית הברגים המצורפת – לא ניתן להחזירו.
  3. מוצרים מורכבים: לא ניתן להחזיר מוצרים לאחר שבוצעה בהם הרכבה.

עלויות ביטול

ביטול עקב פגם

  1. החזר מלא: ביטל הלקוח עסקה עקב פגם במוצר או אי התאמה לפרטים המוצגים באתר:
    • החזר מלא ממחיר העסקה תוך 14 ימים
    • ביטול חיוב כרטיס האשראי
    • ללא גביית דמי ביטול

ביטול שלא עקב פגם

  1. דמי ביטול: החברה רשאית לגבות דמי ביטול של:
    • עד 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח (לפי הנמוך)
    • עמלת ביטול נוספת של עד 2.5% בגין עמלת סליקה של חברת האשראי
  2. עלויות משלוח: לקוח שביטל עסקה לאחר שהמשלוח יצא להפצה ישא בעלויות המשלוח, גם אם המשלוח לא הגיע ליעדו.

תהליך החזרת מוצרים

החזרת המוצר

  1. אחריות הלקוח: קיבל הלקוח את המוצר – עליו להחזיר את המוצר למחסנים על חשבונו.
  2. מצב המוצר: המוצר יוחזר:
    • באריזתו המקורית
    • שלם וללא פגיעה, נזק, פגם או קלקול מכל סוג
    • ללא ביצוע הרכבה

זמני איסוף

  1. זמני איסוף: במידה והלקוח ביטל הזמנה ותואם איסוף מבית הלקוח:
    • זמני האיסוף כפופים לזמינות המובילים
    • במסגרת 14-21 ימי עסקים מעת הודעת הביטול הרשמית

החזרים כספיים

  1. העברה בנקאית: החזר כספי בגין מוצר שנרכש באמצעות העברה בנקאית יתבצע תוך 5 ימים לאחר מועד השתקפות ההעברה.
  2. כרטיס אשראי: החזר יתבצע לכרטיס האשראי שבו בוצעה הרכישה.

מדיניות החלפה

  1. תנאי החלפה: החברה עוסקת במכירת ריהוט חדש בלבד. החלפה תתאפשר רק על פי קביעת החוק המפורשת , מוצרים רבים המוצעים למכירה הינם בגדר טובין פסידין לאחר פתיחת המוצר מהאריזה או/ו פתיחת שקית הברגים של המוצר לא יהיה ניתן להחזיר מוצר מסוג זה.
  2. שיקול דעת: להנהלת החברה הזכות לדון לגופו של עניין ולאשר החזרה או החלפה לפנים משורת הדין בהתאם לשיקול דעתה.

מצבים מיוחדים

מוצרים שאזלו מהמלאי

  1. ביטול אוטומטי: במידה ומוצר אזל במלאי:
    • המוצר יבוטל מההזמנה
    • הלקוח יקבל זיכוי מלא באמצעי התשלום שבו בוצע התשלום
  2. אי אחריות: האתר אינו אחראי לכל נזק שיגרם ללקוח כתוצאה מעיכוב או חוסר במלאי.

טעויות

  1. טעות קולמוס: במקרה של טעות במחיר המוצר או בתיאור המוצר, החברה רשאית לבטל את העסקה או המכירה כולה או חלקה.

סירוב קבלת משלוח

  1. משלוח שיצא למחסנים: מוצר שיצא לשילוח מהמחסנים לבית הלקוח כמוהו כמוצר שהתקבל. סירוב הלקוח לקבל את החבילה יגרור החזרת המוצר למחסנים על חשבון הלקוח.

הערות חשובות

  1. מבצעים: החברה רשאית בכל עת לשנות את תנאי המבצעים או להפסיקם.
  2. לשון: תקנון זה נוסח בלשון זכר מטעמי נוחות, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.
  3. תוקף: תקנון זה בתוקף ועדכני נכון לתאריך פרסומו ועשוי להשתנות מעת לעת.

חשוב לזכור: זכויות הצרכן מוגנות על פי חוק, והתקנון מבוסס על הוראות חוק הגנת הצרכן. בכל מקרה של ספק או בעיה, מומלץ לפנות לשירות הלקוחות לקבלת הבהרה.