איך לבחור כסאות בר המדריך של סטייל מאסטר רהיטים

כסאות בר לאי במטבח

איך לבחור כסאות בר המדריך של סטייל מאסטר רהיטים 

בין אם אתם בוחרים כסאות בר לבר ביתי או בגינה לאי מטבח או לעסק מעבר לעיצוב והסגנון של כסאות הבר יש לתת את הדעת על כמה פקטורים חשובים , אחד החשובים ביניהם היינו נושא הגובה. ופקטורים נוספים כמו כסאות בר עם משענת או ללא משענת וכדומה.להלן מספר כסאות בר לפי גבהים נפוצים ופופולריים יותר:

כסאות בר לאי במטבח או לדלפק  – כסאות בר בגובה : 60 ס”מ – 68 ס”מ

אם אתם מחפשים את הגובה המתאים לכיסאות בר לדלפק או לאי במטבח קרוב לוודאי שכסאות בר בגובה בין 60-68 ס”מ יתאימו לכם  זאת בהנחה שמשטח הבר או הדלפק סביב גבוה של 90 ס”מ פלוס מינוס.

בר מעץ מלא

כסאות לבר בבית | כסאות לבר בגינה | כסאות לברים

מתכננים להקים בר ביתי או שכבר יש לכם בר ואתם רוצים להחליף ולשדרג את כסאות הבר שלכם עם הכיסאות בר המעוצבים של סטייל מאסטר רהיטים? שוב נתחיל מהגובה , ברוב כיסאות הבר הסטנדרטיים הגובה ינוע בסיס 75 ס”מ וגובה הדלפק או שולחן הבר יהיה 102-108 ס”מ גובהה.ישנם ברים שגובהו של המשטח או דלפק מגיע ל-120 ס”מ ואף לעיתים יותר. כיסאות בר גבוהים יותר מהרגיל יהיו סביב 85-90 ס”מ.גובה.

כסאות בר

 

כיסאות בר שילוב : פרקטי ועיצוב

בנוסף לעניין גבוה כיסא הבר יש גם את נושא העיצוב הנוחות כמובן : כסאות בר עם משענת או כסאות בר ללא משענת גב. כסאות בר עגולים  או כסאות עם מושב מרובע. כך למשל בברים ביתיים או בפאבים בהם לא רוצים שכסאות הבר יתפסו שטח במידה והם לא בשימוש באותם ברים יעדיפו ללכת על כסאות ללא משענת וכך יוכלו בקלות לדחוף את הכיסאות מתחת לדלפק או לאי במטבח . כמובן שישיבה לזמן ארוך על כיסאות בר ללא משענת עשויה להיות פחות נוחה לרובנו.מהקצה השני של כסאות הבר ללא משענת ישנן כיסאות מפנקים בריפוד מלא וכוללים לא רק משענת גב אלא גם זרועות . כיסאות בר כאלו יתאימו גם לישיבה ממושכת כמו ערב פוקר או צפייה במשחקי ספורט עם חברים או פשוט ארוחה ארוכה ומפנקת על הבר.

כסאות בר לגינה

כסאות בר מסתובבים או/ו עם מנגנון הידרולי

עם  העיצובים העכשוויים של כיסאות הבר חלק מכיסאות הבר כבדים מאוד , כמו כיסאות הבר מעץ גושני מלא או ממתכת מסיבית , כדאי לקחת זאת בחשבון או אולי לשקול כיסאות מסתובבים ובכך להקל על היושב בהם  לשבת ולקום מבלי להיאלץ לדחוף את הכיסא בר הכבד.נקודה נוספת זה אספקט המודולריות של כיסא הבר  כך למשל בכיסאות בר עם המנגנון ההידורלי להנמכת והגבהת הכיסא .  שימוש במנגנון מתכוונן להנמיך ולהגביהה ת הכיסא שימושי מאוד בביתיים בהם משתמשים בכיסאות הבר ככיסאות רזרבה לשולחן האוכל או לשימוש נוסף כך בנקל ניתן להוריד את גובהה הכיסא ולאפשר שימוש נוסף לכיסא.

כסאות בר מרופדים כיסאות בר ממתכת או מעץ מלא מה כדאי לי?

אם נבקש אקסטרה נוחות וגם את המראה החמים או עיצוב מסוים שלו אני מייחלים אז השימוש בכיסאות בר מרופדים בבד בהחלט עשוי להיות הבחירה הנכונה עבורכם. אבל אם אתם רוצים כיסאות בר מעץ בעיצוב כפרי או ממתכת בעיצוב מסוים אז עדיין תוכלו להוסיף כריות נוחות למושב ואולי גם למשענת ולא להתפשר על הנוחות, כמובן שכדאי לקחת את הכריות בחשבון מראש במדידת הגובה.

כסאות בר באיזה רוחב לבר באורך ?

אז כמה כיסאות לרכוש ?    רוחב רוב כיסאות הבר נע בין 50-60 ס”מ, המרחקים בין כיסא בר לשני לידו אמורים לנוע 25-35 ס”מ.מטה תוכלו להתרשם וגם לרכוש מספר כיסאות בר מעוצבים ופופולריים

כתיבת תגובה

התקשרו עכשיו